19 maj - misslyckade vecka!

Fucking true! Alltså måste ja behöva gå igenom allt en gång till? Det gör ont! I
dag har jag två prov, härligt! Fast ett ska jag nog inte göra, sätter jag mej där kommer allt flyta iväg till min egna lilla värld. Ge mej styrka!

I dont wanna be..!

Jag behöver min Jossan nu på en gång men eftersom hon är i Stockholm får jag snällt sitta här ensam men nu ska ja iaf gå och ta en dusch och försöka få allt att rinna av mej.

/linnsanyouknow
And if you can't get what you want, well it's all because of me.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Idag fick vi äntligen träffas!! Alltid härligt att kunna prata med dig vännen! Jag lyssnar alltid om det är något (och om jag har batteri på mobilen förstås :P )!

2009-05-20 @ 22:41:30
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0