24 maj - åkaåkaåka, luftluftluft! SKIFTBYTE!

Åker till kolmården alldeles strax, åh hej vad jag behöver annan luft! Och igår blev de kanske lite väl mycket men wtf, jag försöker bara göra rätt. Vill göra annorlunda men det funkade inte det heller ne, antingen sitter det hela tiden där eller så kommer det bara ifatt en senare,

Nånting brast inom mej i fredags och jag gör verkligen mitt bästa för att försöka.

Haha och förlåt till de jag ringde i natt mitt i natten, vet inte ens vad jag pysslar med men det kommer säkert gott ur sånt också.

and people can be so cold...

Aja puss hejsvejs för nu ska vi åka, hemma igen på tisdag.

/linnsanyouknow
a heart behind these clothes..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ring på! Någon gång är det jag som ringer dig istället. ;) <3

2009-05-24 @ 17:11:43
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0