3 maj - Only hope can keep me together.

Ja eftersom projektarbetet ska vara färdigt imorn och mitt PM till svenskan ska in känner jag mej väldigt tom och stressad. Det borde inte vara såhär, men när den här veckan är färdig kommer det kännas ganska bra tror jag för då är det nästintill över. Studenten närmar sig och det känns som att mitt liv kommer ta slut efter studenten. Våra liv kommer öppna sig i ett stort frågetecken, otroligt bra start på ett nytt liv. Helt sjukt! Men det kommer säkert bra tder nån gång i framtiden också.
Helgen har varit otroligt upp och ner, sigges va helt okej, lite för mycket folk för att kunna bli en kanonkväll men sällskapet gick ju iaf inte att klaga på ;D Resten har bara varit så krångligt.
Förlåt mej men det enda jag vill är att du ska förstå.

Ska fortsätta med mitt pluggande nu sen ska jag åka och hämta db (:

/linnsanyouknow
I can give you life, and I can take it away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0