31 maj - think less, play more!

Då va gisledagarna slut för detta året och i år har det ju faktist vart väldigt speciellt ;D Jo karnelevalen igår va sjukt kul och poängjakten och de dära, men satan vilken träningsvärk man har i bena! Men vad gör man inte för att ha roligt. Men efteråt va man verkligen helt sjukt död, så det va lite kämpigt att komma igen för kvällen sen men det lyckades jag ju också med ;D Blev väl kanske lite väl bra bara för det men jag lever. Åkte iaf till Sofie efter parken igår och tur va väl det. Jag tror jag sluta ha med mej min mobil när jag är ute, den förstör allt hela tiden. Nu siktar jag vidare mot studenten och balen, livet flyger iväg.. :/

Allt som ses som en trygghet försvinner så snabbt ifrån mej just nu, det var inte menat att det skulle vara såhär, du gav mej hopp fast hoppet är ju dock det sista som lämnar en människa men jag har slutat hoppas, det är bara slöseri med tid men varför är det då så otroligt jobbigt? Ja alla dessa tankar gör mej knäpp i huvudet och dom blir tyvärr inte mindre.

Morfar jag tänker på dej!

/linnsanyouknow


I smile but I'm just faking.

Kommentarer
Postat av: Kvinnnaa

Jag tänker på din morfar med. Dessutom borde vi ta och ge med oss av våra fullproppade tankar innan det exploderar !

2009-05-31 @ 23:06:03
URL: http://ericaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0