11 november - End.

Exakt vad jag vill ha, ett slut. På allt som går emot mej just nu. Och jag ljuger för alla just nu, genom att bara säga en liten fras "jo jag mår bra". Sanningen är att de gör jag inte. Den senaste veckan har varit som ett rent helvete. Sånt kan jag inte förklara för folk förstår inte, att folk som ska stötta en och hjälpa en bara går emot en för minsta lilla sak, även fast man inte gjort något, det är otroligt frustrerande. Och jag är ju sån att jag inte tar skit överhuvudtaget så när folk ger sig på mej ger jag mej på dem lika mycket. Tycker jag är ganska rättvist men nej även då gör jag fel. Så ja tack, ge mej ett slut. För jag orkar snart inte längre.
Och ingen ska nånsin säga till mej igen att mina hästar inte betyder nått för mej och att jag gärna hade varit utan dom. Den största lögnen i år, dessa underbara varelser är det vackraste jag har och utan dem hade ja inte vart den jag var idag. De har lärt mej så mycket och vid jobbiga tider fått mej att må en smula bättre. Det är guld värt!
Och ja, jag har vart utan internet flera dagar vilket känns som en evighet men det beror helt och hållet på monstret i huset. Den mest patetiska människan som existerar.
Ge mej lite styrka.

Kolla på film nu sen sova. :*

/linnsanyouknow
I won't let this build up inside me

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet att dina hästar betyder allt väl?

du som har hållt på dem hela ditt liv gumman:(<3

2009-11-12 @ 15:21:37
Postat av: db

jag älskar dig och jag vet vad du går för vännen, ge inte upp hoppet <3 det finns alltid ett ljus! du vet vart du ska gå om du behöver stödja dig på någon, du är den enda som förstår mig och jag vill att du ska må bra, som jag sa innan jag älskar dig! det är bara att plinga om det är ngt <3

2009-11-15 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0