15 november - Saker man ser.

Har vart med min kvinna Louise ikväll, alltid lika bra. Och jösses som det snurrat och haft sig i mitt huvud idag. Jag hatar att vara bakis, det är ju dock självförvållat. Tyder alltså på en mycket bra kväll igår då. Ja för kul hade jag men hade minsann en fruktansvärd hicka ett tag, aldrig vart med om nått liknande. Haha men mot slutet blev det väl lite knasigt och sådär, när man håller inne med en massa känslor till en kväll som igår säger det bara poff så kommer alla på en gång. Och jag har resonerat såhär att, ah jo en del kanske tycker det är kul att snacka skit och så och har kanske de som nöje eller nått. MEN då kan man väl ändå kunna stå för det man säger och gör? Det är så jävla lågt och löjligt att snacka en massa och sen bara förvränga allt och påstå att man inte sagt de.
Och för att reda ut ett och annat. Har visst fått höra att en del stör sig på att jag och erica träffas ganska mycket, ser egentligen inget fel med de men hon har sin häst hos mej. En häst är ju då en levande varelse som ska tas om hand varje dag. Hmm mycket märkligt att hon är här ofta då. Sen tycker vi det är roligt att umgås tillsammans men precis som allt annat jag gör är det fel. Snälla hitta något roligare att göra än att snacka om en sån liten skitsak.
Vill dessutom reda ut en sak till, nu när det är som det är ställ inte frågan till mej "men berätta vad som hänt", för nej det gör jag inte. Att behöva dra upp allt gång på gång är bara jobbigt.

Nu ska jag roa mej med något annat och sova tidigt idag för jag är helt väck och behöver min älskling, sängen!

/linnsanyouknow
Var det du som höll för hårt eller är det jag som är för svag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0