18 november - Nu är det slut på svineriet!

Japp för igår tog jag den där svinsprutan, uhhhe jag ryser varje gång jag tänker på dessa hemska sprutor. Tycker det är obehagligt som fan men nu var det gjort och det resulterade sjukt ont i armen idag. Och jag har en mega muskel just nu ;D mehe känns fett. Dock försvinner ju mega muskeln snart... Eller det hoppas jag ju på iaf.
Förresten så besökte jag mongoförmedlingen idag och som vanligt har de inte mycket vettigt att säga. Inte sånt som jag redan räknat ut iaf. Hallå vi är inte dumma i huvudet bara för att vi är nybakade studenter och arbetslösa! ;o
Och glöm för tusan inte min födelsedag imorn era svin, för då får ni med mej att göra ;D

Men nu ska jag iaf ta en varm och skön dusch för jag kommer precis från träningen och det är riktigt ruggigt ute idag ju! Sen ska jag göra en kopp varm choklad och kolla på Bondeligan! Hejsvejs!

/linnsanyouknow
Som det strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0