2 november - HOLLYWOOD WHORE

Mycket bra låt ville jag bara tala om då.
Inne i november nu, och det betyder då snart födelsedag. Dock är nitton en väldigt meningslös ålder att fylla.
Åååååh kan det inte hända nått i de här livet, vavava? Tråkigt är vad det är, dagarna ägnar jag i soffan eller stallet eller hos någon trevlig typ. Och helgerna är liksom festa, fyllechaffis, jobba. Hur ska det här sluta då? Skövde planerna sitter fortfarande i iaf, det som lockar mest nu faktist. Ska till värnamo på onsdag och se om man kan få en lite klarare bild av utbildningarna som finns där.
Och sen har jag kommit på att jag är väldigt duktig på att ljuga för mej själv och när jag väl kommer på att jag ljuger för mej själv brister allt. Tack för det!
Jag Hatar Dej.

Film - Sängen - Sova <3 !

/linnsanyouknow
Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0