23 november - Utvilad och redo för nya äventyr ;D

Helgen har verkligen varit alldeles toppen! Vill tacka för alla gratulationer på min födelsedag och alla presenter. Också för att alla gjorde helgen till det den blev. Lördagskvällen blev som jag hoppades på med mycket trevligt folk här hemma, dock försvann telefonen på något mystiskt sätt ett tag men den kom minsann till rätta sen. Och som pricken över i:et bjöd Jossan mej på bio igår och inte vilken som helst, New Moon! Åh jag säger inget mer än bara mmm vilken film alltså. Skulle lätt kunna gå och kolla den ett par tre ånger till ;D Dessutom fick vi ju sällskap av massa andra flickor så tack för det. Men med en sån här helg där man har fullt upp resulterar det med alldeles för lite sömn och det tog jag igen i natt då jag sov i tolv timmar, helt underbart och känner mej utvilad som aldrig förr så nu är jag fit for fight igen.
Och jag funderar på att bli sköldpadsägare, tycker det låter mycket vackert! ;D Haha men det får jag fundera på innan jag bestämmer för nått så tokigt.

Men nu ska jag ta och äte lite mangosorbet och läsa min spännande bok! :*

/linnsanyouknow
In my life, like a song, I will still hear you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0