29 november - kluven mitt itu.

Egentligen är jag alldeles för trött för att blogga just nu men har ju liksom inte hunnit med i veckan. Och ja jag känner mej lite kluven, lite så där jobbigt ovetande om vad som komma skall. Just nu har jag bara en önskan, en enda. Skulle det bli som jag verkligen önskar skulle det förändra hela mitt liv. Snälla! Jag behöver det.
En vit helg blev det iaf och jösses så skönt det har varit och Sunny hoppade ännu en gång felfritt idag. Lilla duktiga ponny, så nu ska hon få vintervila och sen efter den ska vi köra hårdträning med att gå på transporten för den har tydligen blivit farlig. Jaa ja, det löser sig förhoppningsvis. Har fixat den första julklappen för i år, tycker jag är duktigt av mej eftersom jag aldrig förut fixat någon julklapp typ förrän två veckor före. Ibland blir jag så nöjd med mej själv.
Vad jag är mindre nöjd med är hur den där hemska känslan av saknad ibland kryper upp i mej. Och den kommer alltid då den absolut inte ska komma.
Har kollat på Troja på tv ikväll iaf och DAMN va Brad Pitt är snygg i den filmen. Sick!
Kvällens låt har varit The Cardigans - You're the storm. Vacker som få.

Nu ska jag stendäcka i min älskade säng och sova tills mina ögon säger hej imorgon. Wunderbar!

/linnsanyouknow
Bear your fangs and burn my wings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0