4 november - Sunny är bäst (:

Min lilla skrutta till ponny är bara för bra för att vara sann. Att en treåring kunde vara så duktig hade jag svårt att tro. Men det är hon, och snart kanske hon är såld med. Vi får väl se vart de slutar.
Och jag vill väldigt gärna bli av med min förkylning nu. Otroligt påfrestande för kroppen alltså, orkar inte mycket och är trött hela tiden men den ger väl med sig snart hoppas jag.

Orkar inte tänka så mycket just nu så ska sätta mej framför tvn igen och se om ja kan hitta något kul på dumburken.

Hold me, tell me everything's ok.
Show me there's a way to beat the monster
save me, make it go away.

/linnsanyouknow
I know I've got no place to hide, God knows the time that I tried

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0