1 oktober - Even the best fall down sometimes.

Men lejonen vann igår och det är liksom hallå kanon! Trodde faktist aldrig de skulle vinna två år i rad men de överbevisade oss minsann. BRA LEJONEN!
Och nu går vi ju även mot mörkare tider, redan oktober va? Eller det är ju redan mörkt men kallare då. Det känns ju sådär eftersom sommaren som vanligt går alldeles för fort. Blir lite ledsen i ögat av de. Men vi får väl helt enkelt ta oss igenom det här kalla vädret ännu en gång. Finns ju dock tre fördelar med dessa kalla tider. 1, födelsedag!!! 2, julafton och 3, Nyår ffs.
Åååh skrattade så hårt innan med ju, jösses som hon gjorde bort sig idol idag va?! Asså jag tycker lite synd om henne, åh det hade lika gärna kunnat vara jag som gjorde bort mej så sjukt hårt. x) men tur va väl de att de inte va jag va. Hade aldrig mer visat mej nånstans.
Och nu längtar jag tills Erica släpar hit sin lilla häst så ja kan få någon att rida med.
Imorn kommer mamma hem igen, har väl lite blandade känslor för de.

Ska upp tidigt imorn iaf för att jobba så ska väl kolla andra avenyn nu och sen sova (: Puss På't

/linnsanyouknow
Truth, bitter truth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0