10 oktober - Frågetecken som förblir just ?

Vad som hänt idag är så hemskt och orättvist och overkligt på samma gång. Kan inte ens föreställa mej hur det själv skulle vara :/ Därför kommer samma fråga alltid tillbaka, "Varför"?

Känner mej opepp på det mesta just nu, har inte ens vart i stallet idag, hm inget festande ikväll inte. Det är jag ju iofs väldigt glad över att det inte blir. Finns ingen anledning till att göra det alls!
Har iaf jobbat idag, gick ganska snabbt för en gångs skull så de va lugnt men det är sjukt hur mycket jag tänker när jag är själv, jag måste koppla bort min hjärna verkligen. Annars kommer det här aldrig få ett slut. Dagarnas största påfrestning!

Jag saknar dej människa!
det finns ingen som har gjort mej så lyckig och ledsen som du.

minnen kan vara underbara, jobbiga, det bästa som hänt, det värsta som har hänt.

du är ett minne som är allt det. men det värsta är, att jag aldrig någonsin kommer att glömma dej,
även om det är det jag önskar mest.


/linnsanyouknow
Forever and almost always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0