21 oktober - Och jag den svage, står ensam kvar.

Åh massa kärlek till Twilight eller ska nog säga kärlek till robert pattinson för att han spelar så äckligt sjukt bra i den filmen. Han är typ förbjudet snygg i Twilight, skulle kunna kolla på filmen om och om igen och ändå inte tröttna. Och snart kommer ju tvåan med och det ser jag typ framemot. Längtar tills jag får se den snygge på bioduken igen.
Sunnys träning går verkligen as kalas. Ska vara med på clear rounden med henne på söndag och bara skutta runt lite. Otrolig kul och det hoppas jag med att hon kommer tycka. ;D
Sen är jag bara så trött på allt tjafs här hemma, vad är grejen med att tjafsa om allt, vad ä nöjet med de? Hur kan det ens vara roligt? För det verkar du tycka. Har aldrig vart med om att någon tjafsar om så mycket som du. Kan det vara så mycket fel det jag gör, va? Jag står och tar en massa skit men du är den mest hemska människa jag vet och du vet så väl att jag hatar dej. Så fort jag kommer härifrån ska du inte ha så mycket med mitt liv att göra, det är ett som är säkert.

Ah hej aggressions problem, men det är det jag har, PROBLEM alltså. Blir bara så trött på det här. Att jämt och ständigt behöva hålla sig undan för att du inte ska ha någon att lägga skulden på hela tiden, det är säkert mitt fel att du är sjuk också, förvånar mej inte. Du förstår verkligen inte hur mycket du sårar mej och alltid har gjort. Men egentligen är du lika hemsk, jobbig, dum i huvudet, korkad, ja allt det där du kallar mej är du lika mycket som jag är.

Nu blir det sängen för jag är trött, sårad och allt möjligt.

/linnsanyouknow
Ett annat dom mot ett annat vi och jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Runt 20 november blir det kalaskväll med New Moon! Egentligen borde vi träffas innan och titta på Twilight, just to be up to date liksom. ;) Hör av dig om det är något. <3

2009-10-22 @ 09:23:00
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0