25 oktober - Alla älskar hon den där Kennet.

Åh jösses ja, har vart och kollat på Upp idag, hahahaha som vi skrattade. Lille plutten döper verkligen en tjej fågel till Kennet. Tror nog dom små barnen undrade vad vi höll på med när vi satt och asgarvade varje gång han sa Kennet. Men tack för kvällen <3
Hoppade på gark med Sunny och Scotland idag. Sunnys första start tänkte jag typ "jag tar ett par hinder så får vi se hur det går" ponnyn har liksom aldrig vart i ett ridhus förut. Asså denna ärliga lilla ponny som gör allt jag ber henne om hoppar hela banan över de tittiga hindrerna utan problem. Världens snällaste ponny och nu kanske hon är såld faktist. Vi får se på onsdag men tur är väl det att det är min chef som köper henne för då kommer hon inte så långt hemifrån. (: Jag är bra!
Nej nu är jag jävligt trött rent ut sagt för jag har inte fått mycket sömn i helgen efter allt körande överallt så nu ska ja kolla på en film och sen sova. Puss på roompaaaaan.

/linnsanyouknow
Can't stop this thing we started

Kommentarer
Postat av: Josefine

<3 iiiih, perfekt avslut och räddning på helgen!

2009-10-26 @ 22:02:41
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0