31 oktober - Sjukling, det är jag de.

Och jag blev inte direkt mindre sjuk av att gå till parken igår men de va fan värt de. Dead by april va sjuuuuuuukt. Asså så bra! Och sångaren, vilken het man. Och vilken jävla röst han har sen. Fucking awesome! Inte minst av allt har han nu skrivit en autograf på min arm och jag vill aldrig mer tvätta den men tyvärr lär jag ju behöva göra det i framtiden :/ Men dom skulle jag lätt kunna se fler gånger.
Och jag hostar snart sönder mej. Dessutom känner jag mej väldigt otillräcklig och värdelös. Jag vill lämna det här stället så snälla ta mej härifrån.

Ska lägga mej i sängen en stund och läsa en bok och sen göra mej iordning lite för att åka iväg en sväng. :*

/linnsanyouknow
Don't take me for granted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0