4 oktober - Hej alla djurplågare.

Yes det har jag liksom blivit anklagad för att vara. En liten snorunge har tagit bilder på min häst när jag rider och redigerat dom och tagit de bilderna där min häst gapar med munnen och lagt ut dom på bilddagboken. Folk kommenterar saker som "usch det där såg hemskt ut", "min häst gapar aldrig när jag rider honom" (denna tjejen måste alltså sitta och rida på en gammal kossa eller något liknande), " Åh alla remmar sitter hårt", "sorgsna ögon den hästen hade", "men fy idioter, dom är djurplågare". Detta känns JÄVLIGT EXTREMT KRÄNKANDE. Ingen vet något om min lilla ponny, hans bakgrund är inte direkt den bästa, hm konstigt han kanske har lite sorgsna ögon, fast jag har aldrig vetat att man kunde se hur uttrycken ser ut i någons ögon på bild men jag kanske har fel. Det här har faktist fått mej att må väldigt dåligt, att folk ens tycker man plågar sin häst bara för den gapar är patetiskt, snälla väx upp och lär er lite innan ni klankar ner på andra. Att jag ens skulle plåga min häst? Dom är det finaste jag har i mitt liv och jag skulle aldrig kunna tänka mej att göra illa de bästa jag har.

Nog om de, helgen har varit kanon, fredagen med flicksen va bäst, mat, bowling och massa tjöööt, det är grejor det. Upp tidigt imorn för att lämna in bilen så funderar faktist på sängen nu. :*


Måste dock lägga till en bild på min bästa.

/linnsanyouknow
Over the hills and far away.


Kommentarer
Postat av: TottE :)

Ta inte åt dig gumman ! För alla vet att skottis har de hur bra som helst och inte det minsta synd om honom :)undra hur många som skulle "plåga" sina hästar om man syftar på att dom gapar när man rider?



Puss o Kram

2009-10-05 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0