6 oktober - Torrmedel is the shit!

Ja nu är det kalla tider på G och då måste vi tänka på att smörja in oss gott folk iaf jag, och erica kallar det som sagt för torrmedel eller fnasmedel. Låter inte så trevligt faktist. Jag kallar det kort och gott för hudkräm! :)
Yes för kalla tider börjar det som sagt bli och mer och mer kläder får man ta på sig när man ska ut i höstrusket men det har ju faktist sin charm det också. Åh va fint det är med alla dessa färger va. Hade tänkt ta mej tid att pallra mej ut och fota nån dag men jösses så mycket man har att göra när man är arbetslös. Eller ja, jag fixar egna små projekt att hålla på med och tyvärr är det så att nu har jag börjat med väldigt många projekt som alla är typ halvfärdiga. Haha oopps! ;D
Tänkte iaf berätta att jag har vart och ridit en otroligt mysig islandshäst idag som erica nu ska ta hit till helgen, åååh så mysigt att ha den här. Jag är iaf förväntansfull som tusan.

Men ja nu är det ju gamla tider som gäller och sura människor finns det gott om här hemma, eller sur människa. Blir ganska trött på skiten!

Och nu ska jag sätta mej och kolla på andra avenyn och sen sova förhoppningsvis eller först måste ja lyssna lite på Lars Winnerbäck för det har blivit dagens höjdpunkt. Dock är det mycket märkligt för jag har aldrig tyckt om honom förut men ibland är förändringar allt! Puss på de :*

/linnsanyouknow
Life in a Glass House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0