12 september - Träningsvärk, nej tack!

Överlevde ännu en 11 september, otroligt nog. Men de va nära ögat där i natt. Har aldrig gillat grävlingar så mycke, speciellt inte när man försöker att INTE köra på dom. Jävla nötter till djur. Fula är dom också! Och jag försöker just nu hålla mej levande tillsammans med min extrema träningsvärk, jösses så ont de kan göra. Micke sa att min ponny va ringrostig, jo tack det är jag med faktist. Dessa musklerna va väldigt otränade kan ja ju bara konstatera. Så nu ska Linnsan gå på hårdträning. Får se hur detta går, men ja har gett mej fan på att klara de så då gör ja de! ;D

Men nu väntar ja på Erica så ska vi ut på äventyr typ, och imorn ska ja vara med och hjälpa till på rallyt som frida ska köra i. Heja mej!

/linnsanyouknow


We never cry for love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0