14 september - Vidare mot Halmstad.

Japp åker alldeles strax till Halmstad, känner att ja måste iväg ett par nätter för min käre far har tydligen vaknat på fel sida så jag gör ju ingenting på dagarna, nä juste de gör ja ju inte ne. Så nu får han se hur det är när jag verkligen inte är hemma och gör något.
Och jag har typ pressat One tree hill både igår kväll och idag på morgonen, haha och igår vart ja ju så trött eftersom jag bara sov typ två timmar natten mellan lördag och söndag för frida körde ju rally igår så skulle dit och hjälpa till i serveringen, så jag va så himla känslosam och grät för minsta lilla sak vare sig de va nått lyckligt eller sorgligt. Ja jösses men det är tydligen bra att jag visar känslor och släpper ut allt inom mej, ja vad vet jag det återstår att se helt enkelt.

Idag har jag dessutom förlorat en av mina bästa vänner för jag insåg att vi inte längre är bästa vänner. I vänskap och kärlek och förmodligen allt annat handlar de om att både ge och ta annars fungerar de inte. Det va de jag insåg idag att det är inte så mellan oss, så är ledsen för detta men jag tänker inte lägga ner tid på något som jag inte får ut nånting av ändå. Att det hela tiden ska vara på dina villkor börjar bli lite tröttsamt.

Nog om de, nu ska jag packa färdigt och sen åka så jag liksom kommer fram nån gång. Ses people :*

/linnsanyouknow
Hate is safer than love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0