16 september - Går de ta tillbaka tiden 1 år eller så?

Skulle vara otroligt skönt att göra de faktist. Ett år sedan, 16 september 2008, precis kommit hem från Usa, skolan va inte så jobbig (måste erkänna att trean va ett ganska soft år), allt gick framåt, det var inte så komplicerat för ett år sedan. Vad hände egentligen? Hm jo jag har egentligen svar på de men har ingen större lust att dela de med folk. På ett sätt har det här varit den värsta sommaren i hela mitt liv, en hel trygghet som byggts upp rasade dagen då man tog studenten. Min trygghet kommer komma tillbaka den dagen då jag vet exakt vad jag tänker göra i framtiden, för jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra och ja det är fortfarande sjukt frustrerande. Min hjärna går på högvarv hela tiden! Gosh.

Jo men dagarna i Halmstad har vart bra ;D Mycket bra! Att bara komma bort ett par nätter är så skönt. Men att vara i Halmstad staden innebär mycket klädesinköp, tack för den. Så nu är min garderob helt full och då är det ändå gamla kläder kvar som tyvärr ligger på golvet just nu, åh mitt nystädade rum finns inte skymten av längre! Får helt enkelt ta tag i detta imorn för jag är faktist väldigt trött just nu.

Och jag saknar db! Måste se henne i helgen. Puss & godnatt!

/linnsanyouknow
We never cry for love - we're superheroes.

Kommentarer
Postat av: Db <3

saknar dig! du är mitt allt <3

2009-09-16 @ 23:17:04
Postat av: Josefine

Vilket år det har varit egentligen.. Helt sjukt..

Vi måste ses snart! <3

2009-09-17 @ 07:34:34
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0