20 september - Jag tänker, alltså är jag.

Helgerna går alldeles för snabbt nu för tiden, eller det gör egentligen veckorna också men de senaste helgerna har bestått av alldeles för lite sömn. Brukar de inte vara tvärtom, att man ska vila ut sig på helgerna? Jaa ja, för tusan har haft så mycket att göra denna veckan så håller knappt reda på vilket som är vecka eller helg :P Knasigt alltså. Igår åkte jag och Db mest runt lite överallt och hälsade på våra kära vänner, och det är såhär! Jag har saknat den kvinnan! Ojoj. Slutligen kom vi till vad jag tror måste vara årets fjortisfest, japp jag har stämplat den till det iaf. Kändes som man gick och kollade ner på varenda jävel. Men dom blir väl också vuxna med tiden, hoppas man ju iaf.
Sen är det väl så att tiden läker alla sår? Jag kan inte göra annat än hoppas att de gör de, hur lång är den tiden förresten? Fast har ju kommit en bit på vägen, goo Linnsan! De senaste veckorna har vart de bästa på länge och hade jag önskat en sak hade det alltid varit såhär. Usch vilken hemsk människa jag är som säger så men det är ju så. Är ganska glad, dock vet jag, hahahaha jag får utbrott ibland, men wtf det får människor leva med.

Imorn är det mycket på schemat vill jag lova, rida båda ponnyerna, åka och träna, MÅLA färdigt!, långpromenad med den galne hunden + jag ska städa här hemma (måste ha mina skor nu alltså)!!! För min far är snäll!
Men nej nu är jag så otroligt trött så nu ska ja slänga på en film och sova!
Puuuss på dom jag tycker om (:

/linnsanyouknow
Every night is another story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0