22 september - Tänk vad lite skratt gör en glad.

Har precis kommit hem från Sjötofta och träffat flickorna + en jannesson. Haha satte oss på det gamla vanliga stället och började prata om allt sjukt vi gjort i våra dagar, på fester, trajet, ja även nyktert. Asså så mycke jag har skrattat ikväll, det är helt sjukt ;D Sen har jag gjort mina egna dagar lättare, jo eller egentligen är ja både arg och glad. Glad för att Rammstein ska komma till Sverige och spela och även släpper ett nytt album den 16e oktober. Ja jag ska köpa det! Har man alla andra måste man även ha detta. Jo sen är det den arga delen, de släppte biljetterna igår på ticnet, klockan 9.00. Jag visste att de va något jag skulle göra för att gå upp tidigt på morgonen, men som sagt så glömde jag av de, riktigt arg blev jag när ja väl kom på de. Visade sig att biljetterna tog slut på typ en halvtimme. Suck säger jag men biljett ska jag ha och en biljett ska jag köpa så får kolla runt på blocket nu (: Har man väntat i tre år så ska man bara gå. Missade förra så denna ska jag bara inte missa!
Jag och erica har iaf lagat världens godaste mat idag, eller iaf det godaste jag ätit på länge (: Men nu börjar klockan ticka iväg och jag ska upp tidigt imorn, veterinären kallar! Filmkväll imorn. Yes, alltid lika trevligt.

Tänkte även bjuda på en vacker party bild, för jag börjar bli taggad till Rosenström på lördag. :*

Hej fyllekajor!

/linnsanyouknow
When you can live forever, what do you live for?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0