27 september - tackar alla för gårdagen!

Sigges igår va kanon, jag hade skit roligt verkligen! Och hade de inte vart för det trevliga sällskapet och alla roliga människor så hade de inte blivit så, så tack alla för en absolut kanon kväll! Och förfesten här hemma va lika kul som vanligt, dock va de inte lika jobbigt att städa idag vilket jag är mycket glad för! Fast tycker att man iaf kunde få ett tack från folket som var här men det är väl att begära för mycket, en enda snäll person har tackat och oj som de värmer alltså. Men vad gör man...
Sen är de konstigt hur svårt de kan vara att träffa en del människor, hur kan det fortfarande vara lika jobbigt liksom? När ska det gå över..? HAHA ALDRIG.

Men idag är det iaf otroligt sjukt segt, gick upp nio eftersom ja skulle till Gark med den lille ponnyn och hoppa och ja vad säger man om honom då, han är riktigt ful och jävlig ponny :P Men det kanske blir ordning på den också. Jag tycker om honom iaf!
Tänkte jag skulle lägga mej i min säng och titta på en film och typ dööö lite för ja är så trött nu så vet knappt vad som är fram och bak på mej själv.
Puss

/linnsanyouknow
What do you do when the one thing you live for leaves you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0