3 september - säg hej till mitt rastlösa liv!

Jag är så sjukt rastlös nu om dagarna så det är helt sanslöst. Jag blir nog galen snart, att sova till hm hur länge som helst på dagarna är inte hälsosamt nånstans. Så för min egen skull ska jag börja ställa mobilen på väckning, men sen är jag ju sån att nej egentligen behöver ja ju inte gå upp och då somnar ja ju om. Jaa ja jag får väl försöka ta tag i detta nu.
Anders har ju faktist satt mej i lite arbete iaf, MÅLA! Det funkar liksom, jag har ju något att göra. Dessutom ska jag ringa min hopptränare nu snart så ska jag börja hoppträna med scotland igen. Det ser jag fram emot (:

Imorn åker mamma till Spanien, vilket jag tycker är otroligt skönt. En hel månad med pappa kommer vara som att bo i himmelriket. Dessutom blir de parken i helgen, tänk att jag blir med tvingad på de. Men vad gör man inte för en del människor, FÖRFEST AT MY PLACE!

Ge mej Fredag, för då ska vi dessutom på knytkalas hos mitt lilla hjärta Jossan. MMM TACOS är underbart.

På tal om tacos och mat så har jag inte ätit idag så nu ska laga mat sen åker jag till Frida.

/linnsanyouknow
To touch is to heal, to hurt is to steel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0