5 september - Kärlek till One tree hill.

Fredagskvällen spenderade vi hos Jossan med tacos och mums, så hon passade ju då på att fixa min design på bloggen. Så tack ännu en gång till mitt lilla hjärta! Nystart i livet kräver en del förändringar här och var, denna gången blev bloggen utsatt ;D Så dagen består av att städa, måla, träna typ och ska inte glömma oth, ah sen blir de ju antingen parken eller sigges ikväll med. En sak som känns konstigt nu när man inte går i skolan är typ,  ah man rabblar upp allt man gör utom att plugga, inte för att jag saknar att plugga men det känns lite tomt! Man kanske ska börja plugga på sitt eget sätt, ne fy vad säger jag! Sen är jag lite halvt sur på spotify just nu, de har ju inte de bra låtarna med Volbeat, vad är det liksom? Och då är det liksom inga av dom riktigt bra. Det är tur att de har Kings of leon, annars hade jag brutit ihop på riktigt. Igår på vägen hem satt ju jag och erica och lyssnade på Closer och så kom ämnet sångarens röst upp, Åh herregud va den gör så de rycker i tårna. Makalöst!

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen lite och tagga inför kvällen, förfest at my place! Wooho.

/linnsanyouknow
Be careful not to become so heavenly that you are useless on earth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0