6 september - full och galen, det är grejer!

Ja exakt vad jag blev igår, lite väl bra i gasen vart ja ja nog måste ja säga. Har därför sån sjuk ångest idag. Ska nu därför ta de lugnt ett tag tycker ja själv, de tycker min kropp också. Morgonen va ju liksom, hej hopp mår illa tar mej till toan, sätter mej där för säkerhets skull, somnar på golvet och vaknar två timmar senare, ja varmt va de iaf. Men herregud, vad håller ja på med? Det jag minns från igår va iaf as kul, tills jag blev förbannad och ja när ja blir förbannad kommer de så mycke känslor på samma gång. Efter de är de väldigt suddigt må jag säga! Aja nu ser jag väl framåt istället. Den här knasiga fyllan har iaf fått mej att inse att ja måste ordna upp lite saker så ska ringa och försöka fixa lite imorn. Kalas, nooot.
Imorn ska jag klippa mej, jag hoppas de blir som jag tänkt mej. Annars blir jag ledsen nu när ja ska klippa av mej håret och allt. Kommer säkert ha ångest för de imorn med då. Jaa ja de växer ju ut igen, dock inte lika snabbt som när man klipper av de :S Hjälp!

Nu ska jag lägga mej i sängen och titta på film igen, för det är de ja är bäst på idag!
PUSS

/linnsanyouknow
Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0