Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

Ja för det är såhär att ja nu tänker ändra angående mitt skrivande på bloggen, inga fler datum, dom ger mej ångest (eftersom jag inte orkar blogga så ofta) och citaten får ni lite ibland när jag känner mej finurlig. Har iaf haft en toppenhelg hemma som började med att ja fick hem brev från skatteverket att ja ska få tillbaka 5OOO kronor. Inte illa pinkat i och med att ja inte hade så mycke jobb förra året. Sen fick jag 1OOO kronor av min mamma och pappa i ett påskägg (jag trodde först de skulle va godis men tji fick jag), inte helt fel när ja istället såg summan av pengar. Åkte till Jönköping i lördags med Jossan där det brändes pengar, aj aj... Men de gjorde nog inte så mycke är väldigt nöjd med mina köp. Hittade ett läderarmband som ja älskade och det här ska ja inte tappa eller supa bort, fjärde armbandet gillt eller? Sen blev resten av helgen faktist ganska lugn, har inte kännt mej så pepp på varken det ena eller det andra. Så nu ska Erica hämta mej om en stund och köra mej till Jönköping så tar jag bussen till Mjölby därifrån. Nästa gång jag kommer hem ser ut att vara den 23e och då hoppas ja verkligen jag fått tag på biljett till The Baseballs på lördagen så vore det helt wuuunderbar.
Måste också säga grattis till Johanna och Bella som gjorde två jättefina rundor i Alingsås förra veckan, är så otroligt glad att de går så bara för dom ;D



Gammal bild från -06 med mej och Bella i Ljungby. <3

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0