Roadtrip med fadern

Eftersom Värnamo sjukhus är mongo va jag tvungen att åka tillbaka till Motala för att kunna göra mitt återbesök angående min blå- och guldunkade arm. Så vid sju i morse bar det iväg till sjukan, lagom piggelin! Hade en mycket trevligare läkare än förra veckan iaf ;o Så inga försämringar på röntgenbilderna och därmed ingen operation, PJUUUE! Läkaren frågade till sist om man kallar en 20-åring för tjej eller kvinna. Jag tänkte att de svarar inte jag på. Blev dock kvinna till slut, är de bra tro? Styrde därefter bilen mot Skövde för att hälsa på mormor och morfar. Jag säger bara att de finns ingen som proppar i en så mycket kakor som min mormor, kändes som jag rullade fram! Ja herregud ja.
Har även köpt en ny telefon idag, Samsung S8300. Nedsatt pris till 3000, klart som fan ja skulle ha den då. Haha så nu får vi se om Samsung lyckas imponera bättre på mej än vad mina senaste Sony Ericsson har gjort. Hmpf...
Men nu ska jag sätta igång min sleeptight lista på Spotify och sen sussa! :*



Min nya skönhet!

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0