Tack och bock för de dumma högskoleprov

Jaha då va högskoleprovet avklarat och min hjärna är just nu tömd av allt som fanns där inne. Helt död, totally. Behöver ett par dagar ledigt  från tänkande för att få tillbaka mej själv nu. Men faktist så gick de bra, eller ja tror de, fast vet ju inte eftersom min hjärna lämnades kvar inne i salen... Tycker dock att det är konstigt att engelskan va lättare än svenskan ;o Jaha tänkte ja och fattade nada som vanligt.
Har bosatt mej hos Malin i helgen och det tycker jag om. Inget jobb för mej i helgen, underbart med lite vila speciellt för ryggen. Så nu ska jag fortsätta frossa tillsammans med choklad, kakor, cola och framför allt; Ostbågar, nam nam nam!

P.S. Dom enda männen som förstår sig på kvinnor är; Ben & Jerry <3

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är roligt att höra att du trivs hemma hos mig och att du tycker det är kul att vara hos mig.. Tack själv för en trevlig helg...

Kram på dig gumman

2010-04-12 @ 12:38:35
URL: http://auroragirl,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0