Ibland är förändringar allt..

För min kära vän Erica Leandersson på Gäddvägen i Sjötofta kommer idag flytta ifrån mej, hon bara lämnar mej åt ödet. Eller så lämnar hon sig själv åt ödet, det är ingen som vet. Kvinnan kommer nu äntligen eller ja förhoppningsvis lära sig att vara vuxen (vilket var på tiden). Men alla galna dagar vi haft tillsammans då, insane! Nu blir de kanske inte lika ofta då va men vi minns dom så väl ;) Eller ja nästan iaf.



Vi har haft våra stunder vi också.
Kommentarer kommer jag sakna nått sjukt. Du har lärt mej hur det fungerar det här med stjärnfall, hur man kör omkull med en åkgräsklippare, hur det låter när man inte tänker innan man talar.
Okej min fyllevän jag kommer sakna dej!

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: ererererererica

Jag tror inte att jag flyttar till ett annat land, så vi kan ses nästan när du vill:D:D. När jag har lärt mig att bli vuxen så kan vi ju faktiskt göra nya äventyr, livet är inte slut än min vän. eheheheh det rimmar som fan :D PUSS

2010-08-18 @ 21:22:40
URL: http://leanderica.blogg.se/
Postat av: ererererererica

Jag tror inte att jag flyttar till ett annat land, så vi kan ses nästan när du vill:D:D. När jag har lärt mig att bli vuxen så kan vi ju faktiskt göra nya äventyr, livet är inte slut än min vän. eheheheh det rimmar som fan :D PUSS

2010-08-18 @ 21:22:41
URL: http://leanderica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0