Ja fy tusan!

Inte lätt de här med att ha superduperlång semester. Jag börjar bli uttråkad som få... Men det kommer bra saker ur sånt också, jag hinner till exempel spendera tid med min vän från gäddvägen, att hon flyttar känns mega mongo. Iaf ska jag lära henne vara vuxen nu så vi ska minsann ta en lektion i "att tvätta i tvättmaskin" någon dag. Ja herregud för det är ju verkligen svårt! Igår kom vi dock aldrig så långt, vi fastnade vid tvn med massa gurka, morötter, dipp och annat bröte. Jaahahaha de kommer ja sakna som fan. Btw, filmen Farsan är en sjukt skön film.
Nu ska jag iaf göra mej i ordning lite och sen dra till Smålandsstenar för att träffa min lilla Frida.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0