jag gör det jag är bäst på

Att åka till Jönköping idag var en mycket bra idé för både kropp och själ dock inte för mitt käraste guldpengakort. Det är konstigt det här med shopping. När man bestämmer att man ska åka och shoppa all möjlig skit så hittar man ingenting. Men när man väl måste hålla lite på pengarna och inte ska köpa nått då skriker varenda klädesplagg eller varenda skojävel, ta mej! Så jag tänkte att skitsamma, får väl göra det jag är bäst på då. Älskar mina skor iaf, namnam och jag älskar rea, namnam. Och ett stort tack till Jessica också som i vissa affärer var mitt stöd och då jag faktist sa nej, haha har faktist vart underbart att tjata med dej igen. Klokare kvinna får man nog leta efter ;D

/linnsanyoknow

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skulle kanske ha sagt nej lite oftare för att bli vän med ditt guldkort ;) haha Det har helt underbart att träffas ordentligt och hinna prata ordenligt! Var så länge sen sist. Tycker vi ska satsa på att fortsätta årets trend! Jättestort tack för idag!

2010-08-19 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0