Nattlig filosofi!

För jag kan verkligen inte sova, är meeega dunder trött men det är lite smått ensamt här och lite tomt och sådär. Så därför sitter jag och filosoferar, kollar igenom gamla bilder och lyssnar på massa bra musik som ger lite flashbacks! Mumma ;D Kvinnorna från sjötofta har vart mitt sällskap hela kvällen, helt sjuka i huvudet men jag gillar de!
Johanna och Bella har tävlat i helgen och vart på lite äventyr och dom har skött sig fin fint. Jag saknar min ponny!
Men om jag inte försöker sova nu kommer jag aldrig orka med äventyret som väntar morgondagen,


och jag vet, detta är en bild i repris men min stjärna är bara bäst. Saknar dej babyboo.

/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0