Under the rising sun, we will grow up, united as one.

Jag tror seriöst jag ska öppna städfirma, blir rädd för mej själv när jag är så duktig! Eftersom familjen Sandvik idag har kommit hem från kära Norge har jag snällt fått städa hela huset idag, de tog lite tid men så bra de blev. När jag har gjort så ett hus luktar rent då är de fan rent asså! Har till och med haft kvinnotid med Mims idag, aldrig fel! Och jag som trodde att jag inte skulle ha något att göra den här veckan men så fel jag hade, uppbokad varenda dag. De konstigaste av allt är att min kära mor va trevlig mot mej idag, vad hände där? Förstår ingenting men de brukar ja tydligen inte göra. Funderar också på att pierca tungan i veckan men de blir nog aldrig mer än en fundering för jag är en chicken! Mycket funderingar här idag och nu har en sånhäringa nattfjäril landat på skärmen, äckligt ja. Dessutom fruktansvärt osammanhängande men jag i helhet är inte särskilt sammanhängande just nu så det passar skitbra för mej. Jag vill till Halmstad i helgen, puss och kram och godnatt! Nu ska jag ta mej in i drömmarnas värld igen och bli jagad av älgar och kasta äpplen på dom, jag tror jag börjar bli vrålmongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0