en liten ljusglimt i vardagen

Äntligen har jag tagit mej tiden att hälsa på min lilla stjärna till ponny. Jag och fröken elin körde på en stallträff idag och tog med oss våra små heestapållar till ridhuset och skrittade runt i en timme och tjatade massa strunt. Det kallar jag en riktig ljusglimt men ack så kallt de var, -22 är är kallare breddgrader än vad jag är van vid. Fast vi red barbacka så vi behövde ju inte frysa om rompan iaf ;D Under kvällen har jag vart duktig och gjort snickerskakor och knäck. Får se imorn hur resultatet blev av detta. Nu ska jag istället krypa ner i min varma goa säng och se fram emot morgondagen.

En gammal goding på BellaBus
/linnsanyouknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0