jobbar som en gnu

men ändå får jag ingenting för de. Tack för den säger jag till ad-plast. Är sjukt arg nu och det har jag varit hela dagen, men det går snabbare att jobba eller ja, få färdigt saker när man är arg av en väldigt konstig anledning. Men som sagt, jag jobbar två kvällar till och sen sätter jag aldrig min fot inne på den där sjuka fabriken igen. För det är vad alltihop är, sjukt!
Och ett litet tack till min fina pojkvän som av ett litet samtal nu på kvällen fick mej lite lugnare, helt otroligt. Sista timmarna gick jag och såg lite muntrare ut iaf.

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-01 @ 16:08:54
Postat av: Frida

Linn, du låter lite arg. Jag tycker du ska lugna ner dig lite ! :D

2010-12-01 @ 16:09:50
URL: http://fridaaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0