1 februari.

Anlände ju då till Mjölby igår och det är verkligen kanon, detta är nog precis vad jag behöver! Underbart att bara gå här ensam och själv och göra allt hur jag vill. Så mina dagar ser ut såhär att jag börjar halv åtta och då släpper jag ut hästar och byter täcken mm, sen är de liksom allmän skötsel av stall hela förmiddagen. Sen kommer det roligaste på eftermiddagarna ;D Eller ja jag får ju rida iaf, lite annat att rida de här stora hästarna till skillnad från mina ponysar hemma. Idag fick jag iaf rida stora Fia och charmige Bellman. Haha ja jag är lycklig. Saknar dock mina små där hemma men Sunny kanske kommer senare så har jag henne iaf.
Men nu ska jag faktist sova för dom här dargarna kör slut på mej verkligen. Men det är bara bra så får jag för en gångs skull normal sömn vilket jag har saknat. Puss på er där hemma, saknar er lite smått. <3

/linnsanyouknow
Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0