11 februari - älskar att lyssna till tystnaden.

Godkväll människor små!
Som vanligt är jag alldeles slut såhär på kvällarna när jag har jobbat hela dagarna. Men idag började det minsann lite speciellt. Alltså fick jag se en älg-parad, stentufft! De va verkligen fyra älgar som gick på en helt öppen åker här utanför och min första tanke va, tänk om man hade haft en häst sadlad och färdig nu och liksom galopperade iväg efter dom så undrar ja va dom skulle gjort. Coolt, måste testa. De gulliga va ju att de va två små och två stora så de små liksom hamnade på efterkälken och pulsade på i snön så gott de kunde :) Men iaf så har jag ridit två hästar idag och nu har ja kommit på att ja behöver inget gym längre för jag har mitt egna gym i stallet och ridningen. Mycket billigare alltså. För sån träningsvärk jag har i mina ben, det är sjukt! Men i helgen ska jag hem så får vila upp dom då och lördag blir de inflyttningsfest hos Elin och sen kanske parken. Spännande helg och sist men inte minst är det den där överskattade dagen på söndag, herregud va, förstår inte meningen.
Nu blir de lite tid med tvn och sen blir de mat. Mmmmm maaaooot! <3

/linnsanyouknow
Life is what the future brings

Kommentarer
Postat av: Nina.

Du ska ju komma hem när jag hälsar på. :(.

2010-02-12 @ 05:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0