14 februari - Hallåååå kissen!

Tillbaka i mitt andra hem just nu efter en helg som varit mycket upp och ner. För en gångs skull har jag umgåtts med kvinnan från gäddviken typ hela helgen vilket ledde till tittande av filmer där alkoholen har talat ännu en gång. Va nog det roligaste jag sett och hört på länge! Ett besök i parken blev det också igår kväll som dock inte var väldigt roligt. Det bästa av allt var att träffa Jossan och få prata om alla mina funderingar jag har haft under veckan. Och det är ju så att varje gång jag pratar med henne lättar det väldigt mycket från hjärtat på mej. Underbart verkligen!
Nu ska min trötta kropp snart få krypa ner i sängen och få träffa john-blund. Mysigt...

/linnsanyouknow
You can't feel anything that your heart don't want to feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0