17 februari - sorgligt nog har jag missat fettisdagen...

Godkväll!
Kom liksom på mej själv idag att jag har totalt missat fettisdagen som var igår. Jaha ingen semla för mej inte, tuuuuuuusan också! Jag som älskar semlor. Men inte mycket att göra åt för istället jobbar jag på som en tok och har just nu inget liv. Att rida tre hästar om dagen är tufft asså, eller man blir väldigt trött. Haha och Bam bam och Blomman är bara så söta egentligen, små pluppar!
Sen har jag inget att kommentera om vad jag tycker om vissa människor, orkar liksom inte lägga ner så mycket tid på de som beter sig som dom gör, inte kul att vara andrahandsval precis.
Klockan är typ cirkus halv tio och jag ska snart sova, JAG. Det är något helt nytt för mej. Tjaaaarå.

/linnsanyouknow
Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka men ett dåligt ställe att stanna på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0