20 februari - funderingar..

Vaknade i morse hos Malin, eller rättare sagt hos hennes mamma och liksom tittade ut och hej va snö det va! Snöstorm va de även här uppe i Mjölby. Spenderar ju min helg här eftersom jag ska jobba imorn men snäll som Göran är gav han mej ledigt idag och det va inte lite skönt att få sova ut en sväng. Men insnöade blev vi lite fint iaf och jag har funderat på när den här snön ska försvinna, eller vad kommer hända med all snö liksom? Kommer de inte bli typ feting mycke översvämning överallt? Jag överlåter de här filosofierna till någon med smart hjärna för så här kan vi inte ha det i världen va. Ena stunden säger de att vi kommer ha ibiza även på vintrarna och nu är det typ skitkallt så hur det blir med våra varma vintrar vet nog ingen för egentligen tror ja inte de kan så mycke de här gubbarna och tanterna som kommer påde här vetenskaperna. Farligt är de! Och tyvärr kommer inte Sunny hit imorn på grund av den här jävla snön, ledsen flicka är jag för de men pappa ska försöka köra upp henne en kväll senare i veckan.
Men som sagt så jobbar jag hela dagen imorn och måndag är det hoppträning igen med Bacchus, det är grejer de! Ska kolla på film nu och sen sova tidigt ikväll vilket känns konstigt eftersom det är lördag ;o

/linnsanyouknow
Life is a beautiful mess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0