23 februari - blöööö

Är jävligt trött och den här dagen har gått åt helvete. Har sovit sjukt dåligt, vaknade med huvudvärk, segt att jobba idag, totalt oflyt med allt jag gjort, tappar en av hästarna på vägen in och han hoppar rakt in i en annan hage (KUL), segt att rida eller ska inte kalla de segt egentligen, hade ingen ork och ingen lust så la tyvärr inte ner så mycket  energi på det. De fick lite motion iaf. När jag inte trodde de skulle bli värre råkade jag dänga upp en planka i nyllet eller på näsan rättare sagt så sitter nu med papper i näsan så blodet ska sluta rinna. Ibland vill jag bara ge upp, åka hem och lägga mej i min underbara säng och stanna där i all evighet. Det är nu Jossan hade vart väldigt bra att ha här för hur uselt det än är så blir allting så mycke bättre med henne... <3
Nu ska jag dra ett täcke över huvudet och hoppas att morgondagen blir tusen gånger bättre.

/linnsanyouknow
There's a light at the end of the tunnel

Kommentarer
Postat av: Josefine

vill ha dig här nu. <3

2010-02-23 @ 21:38:44
URL: http://alicejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0