7 februari

Då ska det börjas en ny vecka här i Mjölby, visst det va skönt att vara hemma och träffa de ja tycker om men de va inte helt fel att komma tillbaka till det här hemmet faktist. Imorn ska jag tydligen vara med på hoppträning med Bacchus, vilket jag ser framemot enormt mycket. Och jag hoppas att han ska sköta sig eller egentligen är de nog jag som ska sköta mej för han sköter sig ju alltid iaf.
Har ridit Sunny i helgen också eftersom hon ska med mej upp hit om ett par veckor måste hon komma igång nu och det är alltid lika roligt att sätta igång ponnyerna efter vintervilan för dom är alltid så taggade och springiga. Har även märkt den här helgen att Iza har blivit en väldigt katig liten tös minsann. Hon ska ju beskydda min lilla Dogge när Prinsen vill komma fram och leka, underbart att hon har fått lite temperament ;D Haha dessa hästar gör mej alltid lika glad.
Men nu ska jag ta en kopp varm choklad och sen får jag helt enkelt se om jag orkar kolla klart på Wallander. Det är hemskt vad trött man blir nu för tiden. Skönt som fan, saknar dock min fyllekaja i borås lite grann också...

/linnsanyouknow
När livet ger dej tusen skäl att gråta, visa då att du har tusen skäl att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0