10 januari - säckåkning is the shit.

Idag har jag vart otroligt opigg, hallå ja! Tur att den då skulle spenderas med söta flickor små för det botar alltid när man är trött, eller man blir iaf då lite piggare. Så idag har vi vart flitiga med både det ena och det andra. Grodviken var destinationen vi hamnade på och där blev jag eldfixar-Linnsan. Sjukt bra jag är på en del saker asså. Men där lekte vi även runt som bambisar allihop vilket var en underbra syn! (Y) Fortsatte sen med våran lekardag med lite pulkaåkning/säckåkning i vad som kallades dödsbacken. Mycket passande namn! För det var över stock och sten, dödliga svängar, under grenar och otroligt långt. Ont i rumpan fick man där men det mest dödliga var att ta sig upp igen för denna branta backe kändes oändligt lång. Till slut fick vi minsann vila våra hårt skadade kroppar med ett bad i badtunnan, wunderbar!
Nog om våra sjuka dagar, jag längtar tills jag får sätta igång Sunny igen efter hennes vintervila, pulsa i snön med hästarna är de bästa som finns. Men nu har vi iaf köpt Sunny så vi slipper krångla med de sen när hon säljs härifrån, känns kanoners.

Nu blir de varm choklad och en film och sen ska jag sova. Pooooouss

/linnsanyouknow
If we don't learn easy lessons, they get harder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0