21 januari - Det går bra nu.

Ska till Mjölby i helgen och jag får bara hoppas på att det går vägen den här gången. Behöver göra något annat för en gångs skull. Fast samtidigt känns det läskigt och lite skrämmande men nu har jag bestämt mej för att satsa så får vi se vart det leder. Men som sagt så känns det bra nu, jobbar hos anki på tisdagarna och det är alltid lika roligt att jobba där och jag är väldigt glad att jag får göra det. På hästfronten står de fortfarande still, Sunny ska ju mätas om en vecka så efter de ska hon igång igen efter att ha stått i två månader och det ska bli väldigt intressant att sätta sig upp på den busen igen. Eller spännande kanske man ska säga :P Vet inte alls hur hon kommer vara. Men jo sen har kag fått kontakt med Ottos nya ägare i Oslo och det är helt underbart. Har fått se lite bilder på honom när de tolkar med honom i snön och jag kan bara tänka mej hur lycklig den ponnyn är asså (:
Men nu ska jag ut i stallet en sväng och sen kanske jag åker till gvd och simmar. Förresten så kollade jag på en mycket bra film på tvn nyss, kommer dock inte ihåg vad den hette men de sa en så bra sak i den, "Livet är bara en resa mellan två världar". Så rätt! Puss på det.

/linnsanyouknow
My heart is just too dark to care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0