25 januari - nu händer det grejer!

Som sagt så flyttar jag till helgen och det känns faktist både bra och dåligt. Känner mej väldigt förväntansfull men kommer sakna folket hemma. Dock kommer ja ju komma hem en del helger eftersom ja fortfarande ska jobba lite hos pappa men det är ju inte riktigt samma sak ;o Men det är ju bara fram till juni så det kommer gå bra, destination Mjölby nästa! Så jag kommer försöka uppdatera mej här så mycket jag orkar med när jag väl börjat jobba. Då får ni följa min otroliga resa här uppifrån ;D
Idag har jag suttit hos erica halva dagen och bara spelat "på andra sidan häcken", herregud beroendeframkallande spel! Farligt de där asså. Så nu sitter jag och laddar mest för att jobba imorn vilket inte är så svårt för jag är verkligen sjukt trött idag. Funderar starkt på att lägga mej i min nybäddade säng (vilken katten hade spytt i under dagen :S) nu och läsa i min kära bok. PUSS GODNATT.

/linnsanyouknow
Your first impression's got to be your very best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0