28 januari - Jag trotsar allt som går emot mej (y)

Måste bara börja med att säga att jag är så sjukt pepp till söndag då jag ska åka. Har känts mycket bra idag! Eftersom jag tog en shoppingrunda i Ullared idag och liksom fått ordning på vad jag ska ha med mej och sådär så börjar ja få lite ordning på grejerna här. Mitt enda misstag idag va att jag tvunget skulle in i skoaffären, där föll jag. Där hängde liksom skorna eller stövlarna som bara skrek "KÖP MEJ" och jag köpte dom. Som sagt, jag föll. Haha men halva priset lockade mej asså, 2OO kronor. Det kan jag nog överleva även denna månaden. Har även vart duktig och åkte och simmade med Jossan innan, de va skönt som tusan. Och alltid lika mysigt att prata strunt med hjärtat mitt.
OCH igår trotsade jag allt som va i min väg, det som var mest i vägen var liksom snön som föll ner väldigt hårt. Men envis som jag är skulle jag på bion som ja bokat mina sista gratisbiljetter till och kolla på Snabba Cash. Inga missöden inträffade och jag ångrar inte en sekund att jag åkte och kollade på den. Jag säger bara, herregud, Joel Kinnaman. Feting snygg. Mmm! Så jag ser gärna mer av honom på bioduken.
Nu blir de Andra Avenyn och varm choklad, mumma. <3

/linnsanyouknow
Sucker love I always find, someone to bruise and leave behind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0