6 januari - första inlägget 2010!

Jaa för jösses så längesen det va jag tog mej tid att skriva massa skit xD Men det nya året har börjat alldeles ypperligt. Och i söndags åkte jag till Vetlanda för att hälsa på Nina, vilket jag långt ifrån ångrar. Mycket skratt har de blivit under dessa dagar och ytterligare litr skratt ändå. Vad skulle jag göra utan dej egentligen, älskar dej lilla hjärtat. Men som vanligt när jag är någon annanstans med bilen än på hemmaplan händer det alltid något. Så denna gången fick jag inte igång bilhelvetet idag när jag skulle hem och jaha där står jag med en bil med ett dött batteri. Tjena lyckosmällen. Så Nina ringde runt till halva befolkningen och frågade någon som kunde hjälpa oss men nej då var det både det ena och det andra. Men till slut fick vi tag på en och det blev ju räddningen på allt. Gick dock inte ladda batteriet utan vi fick liksom dra igång den med den andra bilen. Jag vart livrädd! Men kom som tur var hem helskinad.
Jag har dessutom ett nyårslöfte i år, det har jag aldrig haft förut xD haha men det är iaf att jag ska börja gymma och inte äta massa konstig skitmat! Tycker jag är en superbra grej. Så nu jävlar ska det börjas bygga muskler.

Tack för idag, imorn ska jag åka pulka!

/linnsanyouknow
They say that devil's water, it ain't so sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0