Hahaha

Jag skrattar verkligen ihjäl mej lite, tack som fan för den underbara kommentaren jag har fått. Haha jag vet att jag gnäller lite då och då men jag är ju faktist bara människa jag också, jag stör mej på andra människor precis lika mycket som vissa stör sig på mej men det är ju så att jag tvingar inte direkt någon att läsa det jag skriver xD Det är helt frivilligt från eran sida. Och om ni nu ska försöka va häftiga och kommentera är de ju fruktansvärt moget att skriva det anonymt, inte så att man kan räkna ut vem det är liksom ;D Snälla ni små patetiska människor, hitta på något roligare i era liv.
Men iaf så är jag jävligt glad för Spanien vann ikväll, fucking underbart. Nu ska jag däcka lite i min säng och njuta av att jag har semester i fem hela veckor.

/linnsanyouknow

Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Hata spanien,

2010-07-12 @ 11:15:31
URL: http://fridaaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0